Ztratil/a jsem průkaz, co mám dělat?

Vyberte si z následujících možností tu, která je pro Vás nejpohodlnější.

  1. O nový průkaz pojištěnce si můžete požádat prostřednictví aplikace VITAKARTA v mobilu, nebo na internetových stránkách. Postupujte těmito kroky: klikněte na Nabídka → Pojištěnec → Průkaz pojištěnce → záložka "Požádat o nový".

    nebo

  2. Požádat o nový průkaz pojištěnce můžete telefonicky (261 105 555), nebo osobně na kterékoli pobočce a expozituře OZP.
    Telefonická žádost je kvůli nezbytnému ověření Vaší identity možná pouze za předpokladu, že od data Vaší registrace u OZP nedošlo ke změně osobních údajů (jméno, adresa).

    nebo

  3. Pro podání žádosti o nový průkaz pojištěnce můžete využít i datovou schránku OZP (q9iadw9), nebo elektronickou podatelnu.