Nedaří se mi do VITAKARTY přihlásit, stále se mi načítá. Proč?

Přestože jsme VITAKARTU optimalizovali pro většinu prohlížečů, může se to stát. Cesty, jak problém odstranit, jsou v zásadě tři.

  1. Prohlížeč. Zkontrolujte webový prohlížeč a jeho verzi. VITAKARTA podporuje Microsoft EDGE postavený na Chromium verze 89 a vyšší, Google Chrome 89 a vyšší, Mozila Firefox 87 a vyšší a Safari 14 a vyšší. Pokud používáte starší verze, nebo jiný typ prohlížeče, doporučujeme jeho aktualizaci.

  2. Odstávka. Každý čtvrtek od 18 do 20 hodin probíhá technická odstávka VITAKARTY. Jednou za měsíc je odstávka delší a trvá od 18 do 23 hodin. V této době se k VITAKARTĚ přihlásit nedá.

  3. Paměť prohlížeče. Pokud jste se přihlašovali v době technické odstávky VITAKARTY a zobrazilo se Vám hlášení o probíhající odstávce, mohl si Váš prohlížeč uložit tuto stránku do paměti pro rychlejší načítání a může Vám ji zobrazovat ještě i několik dnů po skončení odstávky. V takovém případě pomůže, když tuto paměť, resp. historii prohlížení a stahování vymažete. Jako rychlou volbu můžete při zobrazení dané stránky použít klávesovou zkratku Ctrl+F5, nebo zvolit možnost vymazání historie (v závislosti na používaném internetovém prohlížeči) v menu prohlížeče.